czwartek, 27 marca 2014

Dno dna

Jeśli ktokolwiek myślał,że Pani Matka zwlekła swe ponętne ciało z pościeli - jest w błędzie. Przekopuje sieć w poszukiwaniu zaginionego ogłoszenia... Z tego wszystkiego zapomniała,że obiecała na dzisiaj ciasto czekoladowe swojej cioci,a składników w domu brak.
Czy ktoś wie jak odzyskać ogłoszenie zamieszczone na otomoto??? Jest jakieś archiwum czy coś? Bo Pani Matka już powoli siwieje.
Pytanie dwa - Czy ktoś zna sposób na ozdrowienie w dwa dni???
Ostatnio Pani Matka miała wybitnie ciężki dzień, dzieć  z wielkim trudem poszedł spać,ale jeszcze oczywiście uskuteczniał zwyczajowe wędrówki ludów. Pani Matka już lekko podkurzona zwraca się do Pana Ojca:
"Ja już dzisiaj mam dosyć, jestem padnięta,sięgnęłam dna i niżej nic nie puka! "
Na to dziecinka z drugiego pokoju:
"Nawet ja???"
Czyli może być gorzej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz